Tuesday 23 August 2016

APA ITU POWERGOLD?

Teks: Norul Badri Daud
Imej: Sumber Peribadi

Assalamualaikum wbt
Selamat tengahari. 

 Salam ceria dan senyum selalu di hari Rabu.😊😊 Mudah-mudahan Allah SWT sentiasa melimpahkan Rahmat dan keberkatannya kepada kita semua. InsyaAllah. Kalian sihat tak hari ni? Doa dari KakYun moga kita semua diberikan kesihatan yang baik dan dapat melakukan aktiviti harian seperti biasa. Aamiin.

Orite, hari ni KakYun nak kongsi lagi ye. Ni tengah ada mood la nak menulis. Kalau tak, jenuh bersawang blog ni kan. Sudi-sudikan terus membaca ye.

Apa itu powergold?

Ada ke yang masih was-was dengan powergold.
Powergold ni syarikat yang lakukan urusan jual beli emas. Jual beli sahaja ya, bukan pelaburan. Jangan silap tau. Powergold bukan pelaburan yang menjanjikan pulangan bulan-bulan yang duduk diam goyang goyang kaki dapat duit. No no no.

Powergold adalah, siapa nak beli, kita jual dan anda akan dapat emas. Siapa nak jual, kita beli. Siapa rajin usaha dia dapat, siapa tak rajin, tak dapat. Itu sahaja.

Misi kami adalah menggalakkan anda mula menabung emas serendah 1 gram setiap bulan. Sebab tu lah slogan powergold ni 1 gram 1 bulan 1 keluarga. Ianya masih mampu milik lagi. Tak perlu kita nak menunggu masa yang lama menyimpan ribu-riban untuk beli gram yang lebih besar. Mulakan yang kecil, namun tetap konsisten beli setiap bulan. Itukan lebih bagus.  Ini adalah untuk kebaikan dan masa depan anda juga. Hihi.

Jadi, jangan ragu-ragu ya. Jomm, mulakan tabungan sekarang serendah 1 gram 1 bulan. 

#KakYunEmas
019-3615776



No comments:

Post a Comment